Tuesday, October 26, 2010

DiRiKu...

Ini KIsAHKu...Aku dilahirkan pada:

1 Oktober 1982
Di Hospital Besar Kuala Pilah
Pada Pukul 2.20 petang bersamaan hari Jumaat
Dengan Berat 1.20 Kilogram

Aku diberi nama Yusmeeza Binti Zainol
Mak ku Maimon binti Osman

Aku merupakan anak ke 6 dari tujuh beradik...yg sulung kakak,4 orang abang dan seorang adik perempuan....(kiranya aku anak perempuan yg dinantikan setelah berderet 4 org hero,hehehe)

mula sekolah tadika di melang selama setahun then sambung ke Sek.Ren.Keb Tunku Kurshiah..UPSR tak terer pun just dapat 2A2B huhuhuhu

THen aku sambung pergi menengah n blaja kat Sek.Men.Keb.Tunku Kurshiah..PMR aku dapat 6B2C (teruk kan..org patut dpt 6A2B hish hish hish) kunun nak smbg ke sekolah teknik..alahai nasib tak diterima jadik duk ler kat TKS smpai hbs form 5 ..SPM aku plak bangga lah jugak dpt Gred 1 aggregat 20 (okeylah tue kan..hahahah)

Duk tanam anggur lama gak then dpt further DIploma in Business Studies kat Kolej Profesional Mara Melaka selama 2 tahun setengah...result..ok gak boleh tahan...

Habis jer Diploma tanam anggur lagik then dapat tawaran further study ke Universiti Tenaga Nasional Kampus Muadzam Shah dalam Ijazah Srjana Muda Pemasaran selama 2 tahun...

Habis Universiti pi praktikal ke TNB seremban kat situ tak sangka jumper jodoh aku Mohamad Hakim heheehh gatai sangat....kenal 2mgu dah couple..4 bulan kenal dtg merisik then tunang 6 bulan trus kawen 30.6.2007 (dah jadik bini org...kuikuikui)

then dpt jadi guru sandaran kat SKRP then di offer masuk maktab perempuan melayu melaka selama 18 bulam secara kdc...now aku dah jadik guru terlatih..baru jew interview SPP 24.9.2010 haritue n harap lulus ler.....

Skang nie kami tgu rezeki anak yg blum diberikan lagi..sentiasa berdoa dan berusaha..harap Allah makbulkan lah..Amin..inilah ceritaku...huhuhuhu

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...