Tuesday, October 26, 2010

KaWan

Ada org tak tau aper itu kawan..ader org terlalu menghargai kwan dan ada org tak tau nak berkawan..jadi per itu kawan?bagi aku kawan adalah kawn..selagi boleh berkawn ku berkawan..yg penting pandai jaga hati kawan..org nak kawn ngan aku aku trima n org tak nak kawan aper aku pedulik..aku tak heran...aku bukan org yg suka moody or libatkan org dlm maslh aku..bg aku masalah aku..aku jer tgung ngan kawan aku hepy slalu...ramai tau aku nie minah lawak time2 blaja dulu smpi la nie time keje..jadi takder masa nak layan blues..profesional beb...Aku heran ngan perangai manusia yg tak sedar diri nie...mcam bagus dulu time takder kawan n susah kemain mencarik aku jer..skang biler rasa diri tue dah mcm besar skit mule eksyen cam bagus..aper ko igt ko bagus sgt ker..tinggi sgt ker darjat ko sampai nk org jer tegur ko baru nk ckp klu tak jgn harap wat tak kenal jer..nie ler spesis mnusia tak sedar diri....aper2 pun manusia nie pun bukan ler bagus sgt2 pun..jadik tk heran ler aku kat ko...stakat ko nak menyombong ngan aku..skit pun aku tak rugi aper2 sok lusa klu ader org wat kat ko trima jelah yer coz perangai ko bukan baik pun...kaki berpura2 jdi org akan terpengaruh ngan kepura-puraan ko...aku dh terkena jadik aku just beware jek...saper lagik ko nk wat pas nie yer....aku bersyukur dgn segalanyer...sepatutnya aku yg melenting dgn aper yg ko ckp tapi aku sabar..tup2 ko plak wat aku musuh..terbalik dunia nie..dasar tak sedar diri..inikah kawan?ini bukan kawan tapi sengal....BEWARE ngan perangai manusia camnie yer kawan2...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...