Wednesday, December 8, 2010

SengGuguT Ker???

SeMalaM first Day PeriOd...aku Okey Jek taklah sakit sangat coz seumur hidup aku dah 28 tahun nie..aku mmg manusia yang tak pernah senggugut..mmg klu org citer pasal senggugut aku no ideas what is that..paling kuat nak period just sakit pinggang and breast sakit skit ten ok...klu adik aku period lagi teruk berguling2 satu katil..sakit sangat katanyer...hurmmm...org ckp tak senggugut senang ngandung..alah tipu aku nie susah jek nak ngandung..hurmmm :( dispointed...berbalik pada senggugut..ari nie aku tak tau nak kategorikan aper dengan sakit yang aku rasa the whole day dari pagi sampai ke petang...ari2 baagian peranakan aku makk aii sakit yang amat..rasa nak pengsan pun ader coz tahan sakit...aduss tuhan jek yang tahu camner sakitnyerr..aku ignorekan n trus tido..yelah aku mana pernah sakit camtue sangat time period...dara jgn cakap mcm air terjun...sekejap jek dah lencun pad aku...hishhh itukan senggugut????walaupun sakit aku gagahkan jugak wat kerja2 aku..skang dah okey skit...mana tau kan senggugut nie nak betulkan skit sistem peranakan aku...mana tau bulan depan aku dah bleh ngandung...huuhuuh hopefully :)...always pray to Allah to ave our own baby...Amin....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...