Friday, October 19, 2012

BuKU Baru

Buku Baru..yer aku nak buka buku baru....biarlah aper org nak cakap n buat yang penting aku dah jalankan tanggungjawab aku sebagai seorang manusia...Kalau mereka xmahu n nak teruskan menyalahkan aku itu terpulang..Yang pasti aku dah mintak maaf walaupun itu merupakan kesalahan aku atau tidak..yelah aku pun manusia biasa tak lari dari membuat kesalahan...Kami pernah berkawan,makan bersama,jalan-jalan bersama,guna barang2 masing2 tanpa berkira n xtau mana salah dan silapnya kami tiba2 jadi musuh n terus bermusuh...tapi buat aper bermusuh tiada jalan penyelesaian biarlah aku yang beralah lagipun sampai biler nak berterusan macam tue..aku lega dan terlalu lega lepas satu bebanan diatas bahu...bukan susah pun untuk menyatakannya just yang perlu ader keyakinan diri dan keikhlasan...yang lain terpulang pada mereka untuk menerimanya..sekiranya terima ALHAMDULILLAH ,sekiranya tidak TERSERAH yang pasti aku redho....TERIMA KASIH YA ALLAH KERANA KAU MEMBERI KESEDARAN DAN KEKUATAN KEPADAKU DAN INILAH JALAN PENYELESAIAN YANG PALING BAIK UNTUK SEMUA...AMIN... :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...