Tuesday, January 18, 2011

BacK To ScHool RuTin...

dah 3 mgu 2011 menjengah kiter..cepat betul masa berlalu kan..still ngan my busy world at school ...sumer nak dikejar n nak dibuat..macam ler kami nie robot..as usual aku guru disiplin n skang dapat plak guru perpustakaan....hrmm yang perpustakaan mmg aku tak layan sangat..mana jek masa aku nak cekau nak wat sumer benda?dah ler masa aku 1050 minit seminggu..skang tambah plak jadik guru kelas tambahan BM tahun 6...terima gak..apakah?kenapakah?haruskah?terima seadanya..bukan nak merungut but this is fact of life..one thing ingat muka aku muka brochure ker..program kecik pun nak brochure..plz ler byk lagik benda lain yg berfaedah aku nak buat dr asik nak wat brochure..just fotostat jelah yang aku dah buat...jgn pandai mengarah jek..tapi keje ntah tau buat ntah tidak...good leader is when they know how to cooperate with others not the one who always want to put all thing to others shoulder..tak faham kan..aku pun tak faham...dun tell me about responsibilities and integriti..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...