Friday, January 28, 2011

Sakit...Cir..bir...huhuuhu


Aper punya nasi ayam hainan..pakat jek laki aku nak cari owner kedai nak saman dia org sumer...tak pasal2 aku sakit perut sampai ke pagi..klu ader yg tukang count braper kali aku masuk mau juling biji mata..punyalah puluh kali aku masuk jamban..hahahahh tidak perutku sakit memulas-mulas..muntah lagi...nak berniaga meniaga ler ngan jujur..nasi tak masak kuah ntah hape2..nak untung lebih jek..kualiti tak jaga langsung...makan darah orang jer..baguslah kumpul kekayaan atas kesakitan org lain..mmg sah aku makan nasi ayam tue ler wat aku sakit...bengong takkan ku beli lagik kat kedai ko..dulu ok jel sedap..biler dah banyak laku mulalah luper daratan just nak carik untuk jek...kebersihan n kualiti makanan dah tak tau nak jaga..cuber makan dulu sendirik sebelum jual...boleh makan ker?jual bapak mahal tapi rasa hampeh..nasik keras..bangang tul punya badigol..takpasal2 aku tak dpt tidur n off course kena makan ubat yg aku tak suker nak makan..huhuhuhuhu sakitnyer hatiiii...biar tuhan jek balas klu berniaga tak jujur nie....

2 comments:

  1. yus, nasi hainan kat nite market tu ke?

    ReplyDelete
  2. yooo nasi hainan tue ler..sakit hati betul...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...