Tuesday, January 4, 2011

KraBiii Part 1






Dah lama tak update blog..hari nie terasa nak update plak...akhirnya aper yg kami rancang menjadi kenyataan..alhamdulillah..25.12.2010 jam kul 11.oo aku n hubby sampai ke LCCT..azihan antarkan ngan kaksu..hati aku nie dupdadupdap takut hubby tak lepas,yelah nama dier blacklist PTPTN tapi ngan imigresen tak blacklist plak..heran bin ajaib..time lalu imigresen macam2 aku doa..husshhh lepas..hehehehe happynyer..Krabi here we come...nerves campur hepy ler kan nak ker thailah..sawadeekap..then first time naik flight lagilah dupdapdupdap jantung aku...biler naik flight hushhh kecut aku,pegang tangan hubby takut ler kunun..then dlm 5 minit jek takut pas nampak awan cantik trus hilang sumer takut..KL-Krabi tak lama mana pun just 1 jam 30 minit..tup..tup dah sampai krabi kena lalu imigresen dier dulu then wallaaaa kami dah jejak tanah Krabi..huhuuuuuu....carik teksi dapat van bapaknyer comfort just RM60(TH600) ker Aonang (30 minit/45kilometer)..sampai town krabi drebar tue nak komisyen trus anta kat travel agent..nak tak nak ambik jek lah..disebabkan skang peak session just grab jek 2 package xtvt ke Phiphi island and Hong island n skali transport ke airport tuk RM450(TH4500)...truskan perjalanan kami wallaaa sampai dah Aonang then ke Krabi Heritage Hotel..bapak dekat hotel ngan pekan..jalan kaki 4 minit jo...huhuhu..nice hotel n nice view dri balkoni bilik....okeylah nati sambung lagik yer Krabi Part 11.... :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...