Monday, January 24, 2011

Murid PemUliHanKu....SKrP

Tahun nie murid aku just 10 orang and plus tahun 6 dalam 4 org adelah dlm 14 orang..tak ramai pun..yelah namanyer kelas pemulihan khas..but jgn salah faham even budak sikit klu tak kuat semangat maun tekanan jiwa cikgu..yelah ajar budak2 yang ala2 lembam skit..but me???mood hepy jek ajar depa coz fun..tapi kadang2 naik angin gak yelah tak mau berusaha..maleh yang amat...kena gak bebelan ngan aku sedas dua..ha bernanah telinga nak dengar syarahan pendek aku..heheh kuikuikui...nie aku senaraikan murid2 aku n personaliti menarik mereka...
Tahun 2
1. Asfa Danish- ala2 lurus bendul skit...but cumell mak dier jek yang kecoh skit..huhuhuhu
2.Iskandar -my favorite,ala2 tembam n dengar cakap..my bunny ler kat dlm kelas tue..
3.Amirul Hakimi-mmg cute habis tapi aduh sayang nak tgu siap keje bapak punyer lama...tapi kemas jek tulisan dier...
4.Amirull Aiman-budak Baru..aduss banyak mulut betul cam bertih jagung..pokpekpokpek..kena kacau dah melelh airmata dier..klako betul...
5.Nadzmie - budak montel..suker kacau org..maleh tumpu perhatian n lagak pandai..suka merajuk..mati akal aku dier sorang nie...marah jek skit trus wat muka sedepa dier..huhhhh
6.Safiah-anak Dara kak Noriah cikgu MT kat sekolah..aduhai pemalu yang amat..nak dengar sore kena duk rapat2 baru ler dengar...
Tahun 3
1.Amin-budak nie mmg wat aku pening..tulisan ya ampun kena marah baru ok..tapi kuat semangat aku marah camner pun still nak blaja..bagus...aku suka
2.Asyraf-dier dah ok just suka main2 jek..dengar cakap aku gak lah
3.Firdaus-nie mmg tak bleh kena marah..konfem air mata berjurai2 gugur...
4.Aisyah-budak nie pendiam suka tgk jek aku..blaja ok dah just kena guide jek...

Haaa nielah perangai anak2 murid aku..macam2 ragam kadang2 aku yang pening..anyway Cikgu harap kamu semua jadi orang yang berguna..doa cikgu sentiasa mengiringi kamu... :)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...