Thursday, January 20, 2011

DuNia PeMuLihAn KhAs Ku...

class="separator" style="clear: both; text-align: center;">
Aku guru pemulihan khas..yup i'm proud to be remedial teacher..then so what?nothing imposibble in this world..jadik aku berharap murid2 ku menjadi orang yang berguna..walaupun kurang sedikit dari murid lain but they still can survive...aper salahnyer jadik guru PK?guru sekolah rendah?tak salah dan aku bangga...bangga menjadi seorang guru dan bangga menjadi sumber inspirasi murid2 ku...aku seorang yang sukakan
kepelbagaian,warna-warni dan keceriaan..then biler masa lapang macam2 idea yg dtg sumer nak buat tapi kadang2 tak terkejar yelah mana ada pembantu..everything wat sendiri..nak harapkan murid lagilah...takder makne..tak cam kiter dulu2 rajin tolong cikgu...aku just berharap agar tuhan mempermudahkan segala usahaku untuk melihat kejyaan murid2 ku dimasa hadapan..amin


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...