Monday, January 24, 2011

BersaBarKah aku???






Bersabarkah aku menerima dugaan mu...tabahkah aku..tenangkah aku....redhakah aku????aku pun tak tau...kadang2 segala pengharapanku hanya harapan...tiada yang dapat ku gambarkan kesepianku..kesedihanku..Aku terlalu rapuh sebagai seorang wanita..ya aku terlalu rapuh ya Allah...kerana kerapuhanku ridak dapt membendung kesedihanku...deraian manik2 jernih sentiasa menemaniku..adakah aku cemburu?mungkin ya dan mungkin tidak..salahkah aku untuk cemburu..salahkah aku untuk bersedih..apa lagi yang harus ku lakukan???menanti dan menunggu dengan penuh pengharapan...kenapa aku???kenapa???? terlalu berat untuk aku menyembunyikan kehampaanku...aku gembira untuk wanita lain dalam kesedihanku..aku bersyukur untuk wanita lain diatas pengharapanku...aku telan segalanya..kepura-puraanku untuk terus gembira...aku sendiri menghianati diriku untuk terus menipu bahawa aku redha..hakikatnya kau tak kuat..aku hanya mengharapkan...Kun Fa Ya Kun darimu..rahmatmu..ihsanmu...terlalu lama rasanyer aku mengharap dan terus mengharap..kau makbulkanlah pengharapanku...hanya deraian jernih pengubat kesedihanku..penemanku..kawan akrabku...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...